Kisebb kihagyás után újra írok ide. Nem tudom, hogy ennek tudható-e be, vagy tényleg kicsit lapos volt a könyv. Az eleje tetszett, jól indult, utána viszont valahogy nem történt semmi, aztán a végére megint izgalmas lett. Az eleje sötét, rejtélyes volt, mint egy X-akták vudu átokkal, zombival és eltűnt holtestekkel (azért nem vitte túlzásba az író). Ezután Lendvay elindult Haitira és ott valahogyan megfeneklett a történet. Nem éreztem feszültséget, akciót, rejtélyt. A befejezésben persze jöttek a csavarok, ami egy Agatha Christie (féle) regényre emlékeztetett, ezt természetesen nem bántam. Sajnos nekem nem jött be a történet, pedig mindig izgatottan kezdek bele olyan Lawrence könyvbe, ami nem kolostorban játszódik. Itt is adott volt egy jó, sötét, misztikus háttértörténet, amit nem sikerült jól kibontani. Ha vuduról van szó, nekem mindig a Titkok kulcsa című film jut az eszembe, szerintem az jó volt.

Címkék: l. leslie gyilkosságok vudu lawrence damballa botja a

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvenckonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr82794620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása