Tegnap este nekivágtam a folytatásnak. Kiváncsi vagyok, hogy mennyire fog tetszeni ennyi idő után ez a könyv. A Fekete hercegnőben nem csalódtam, még annyi év után is izgalmas volt számomra. Remélem ez is az lesz. Egyébként, ha emlékezetem nem csal, csak ezt a könyvet meg a Gonoszt olvastam el kétszer (és most harmadszor), az összes többi csak egyszer. És még mennyi olyan könyv van, amit csak felraktam a polcra. :) Nem is tudom mi lesz velem, ha egyszer itt hagy minket Lawrence. Én valahogyan nem bírom ezeket a mostani "siker"könyveket. Csak van pénz a marketingre, különben a legtöbbje pedig fos. Arra meg nincs időm és pénzem, hogy kiderítsem melyik nem az. Az is igaz, hogy most nem tudnék mondani még egy olyan termékeny írót, mint Leslie-t. Ez is csak azt bizonyítja, hogy mennyire nullák az új könyvek. Második harmadik művüknél eltűnnek a süllyesztőben teljesen.

Címkék: leslie l. lawrence sziget a ködben

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvenckonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr31623464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása